Viac info" />

Dopravný blog

Vždy aktuálne správy z dopravy

Značka Citroen na autosalóne MONDIAL PARIS 2018

AUTOSALÓN PARÍŽ 2018: NOVÁ TVÁR ZNAČKY CITROËN INSPIRED BY YOU PRI PRÍLEŽITOSTI JEJ STOROČNICE

 

1.     HVIEZDA ZNAČKY Citroën NA AUTOSALÓNE PARÍŽ 2018: NOVÉ SUV C5 AIRCROSS SYMBOLIZUJE NOVÚ TVÁR ZNAČKY CITROËN A PRINÁŠA HYBRIDNÚ OFENZÍVU

2.     AUTOSALÓN PARÍŽ 2018: NOVÚ TVÁR ZNAČKY CITROËN PREDSTAVUJE ŠTÚDIA NOVÉHO MODELU SUV C5 AIRCROSS PLUG-IN HYBRID CONCEPT A ZÁŽITKY SPOJENÉ SO ZNAČKOU CITROËN

 

Pri príležitosti autosalónu v Paríži, ktorý sa koná od 4. do 14. októbra 2014 v parížskom výstavisku Paris Expo Porte de Versailles, značka Citroën predstaví svoju kompletne vynovenú tvár. Nová identita značky v duchu sloganu Inspired By you sa v Paríži predstaví v podobe:

⇨      Dynamicky sa vyvíjajúcich predajných úspechov, o ktoré sa postarala vynovená ucelená modelová ponuka so šiestimi novými modelmi predstavenými počas ostatných dvoch rokov. Vyznačujú sa výrazným dizajnom a ukážkovým komfortom, ktorý je výsledkom komplexného programu Citroën Advanced Comfort®. Svetová premiéra: nové SUV C5 Aircross vyrábané vo Francúzsku, nová vlajková loď značky,

⇨      Veľkoobjemovej značky, ktorá predstaví prvú etapu svojej elektrickej ofenzívy, pričom do roku 2025 bude celé modelové portfólio elektrifikované. Svetová premiéra: nové SUV C5 Aircross Plug-In Hybrid Concept

⇨      Ikonickej značky oslavujúcej v roku 2019 storočnicu a tento rok 70 rokov modelu 2CV. Popri tom sa spája s ďalšími ikonami ako Jean-Charles de Castelbajac a ELLE v oblasti módy či Rip Curl v oblasti voľného času.

⇨      Inovatívnej značky, ktorá klientom ponúka príjemnejší a intenzívnejší zážitok a to či už architektúrou stánku, komfortom v predajných miestach (Maison Citroën) ale aj ponúkanými službami (Citroën Advisor, lunettes SEETROËN, …)

 

Značka Citroën predstaví v rámci expozície s rozlohou 1 500 m2 úplne vynovený a ucelený modelový rad. Produktovú ofenzívu, ktorá prináša ovocie. Za prvý polrok 2018 sa celosvetové predaje vozidiel značky zvýšili o 9 %. V Európe sa značke podarilo zaznamenať 7-ročný rekord a zvýšiť trhový podiel medzi osobnými aj úžitkovými vozidlami. Úspech priniesli nedávno predstavené modely C3, nový model C4 Cactus, v Európe predstavený model SUV C3 Aircross a pre čínsky trh predstavený model SUV C5 Aircross.

Dynamika sa opiera o celkový posun značky inšpirovaný klientmi a ich spôsobom využívania automobilov. Na parížskom autosalóne sa to prejaví ako:

01 – VÝRAZNÝ, MODERNÝ A SÚDRŽNÝ MODELOVÝ RAD

Výrazné modely využívajú aktuálne štylistické prostriedky značky Citroën ako aj moderný, celkový a homogénny komfort, ktorý vychádza z programu Citroën Advanced Comfort®.

–        Pilier SUV. V rámci neho sa vo svetovej premiére predstaví nový model SUV C5 Aircross, ktorý doplní úspešný model SUV C3 Aircross (viac ako 100 000 predaných vozidiel). Tieto dve SUV prinášajú výraznejší charakter, viac komfortu, vnútorného priestoru a variability.

–        Pilier hatchbacky. Jeho súčasťou je nový model C4 Cactus s inovatívnym odpružením s progresívnymi hydraulickými dorazmi Butées Hydrauliques Progressives® doplnený o bestseller C3, z ktorého sa predalo viac ako 400 000 exemplárov. Ako Exkluzívna svetová premiéra sa predstaví limitovaná edícia Edition Limitée JCC+ a do tejto skupiny vozidiel patrí aj model C1 Urban Ride.

–        Pilier rodina. Zahŕňa mimoriadne komfortné vozidlá zamerané na splnenie všetkých požiadaviek. Sem patrí napríklad úplne nový model Berlingo, ktorý sa v tretej generácii prednedávnom predstavil s dvoma veľkosťami karosérie M a XL. Doplnili ho veľkopriestorové vany Grand C4 SpaceTourer a SpaceTourer.

02 – VEĽKOOBJEMOVÁ ZNAČKA, KTORÁ PRIPRAVUJE ENERGETICKÚ ZMENU

–        Svetová premiéra: nové SUV C5 Aircross Plug-In Hybrid Concept. Štúdia predznačuje plug-in hybridnú verziu nového SUV C5 Aircross, prvého vozidla tohto druhu od značky Citroën. Podľa stratégie Core Model Strategy bude do roku 2023 až 80% vozidiel disponovať elektrifikovanou verziou, do roku 2025 to bude už 100 %. Toto vozidlo poskytne mimoriadny komfort a režim Zéro Emission.

–        Celé produktové portfólio homologované podľa normy WLTP a využivajúce najúčinnejšie technológie na splnenie emisných predpisov ako SCR (selektívna katalytická redukcia) v prípade naftových motorov Diesel BlueHDi či filter pevných častíc v prípade benzínových motorov s priamym vstrekovaním.

03 – IKONICKÁ ZNAČKA OSLAVUJÚCA V ROKU 2019 STOROČNICU

–        Zóna Fashion Car/Art Car predstaví diela, ktoré vytvoril Jean-Charles de Castelbajac (E-MEHARI, C3)

–        Spolupráca s ostatnými ikonickými značkami: magazín ELLE (C3) a Rip Curl (C3 Aircross a SpaceTourer)

–        Zóna Racing s modelom C3 WRC, kde si návštevníci môžu vyskúšať jazdecký simulátor.

–        Program pre deti pod hlavičkou Le Petit Citroën s modelom Berlingo Van či kaviareň Café Bulle, ktorú bude prevádzkovať výrobca nápoja Orangina.

–        Pohľad do histórie značky, ktorá v roku 2019 oslávi 100 rokov predstaví model 2CV vo verzii dodávka aj model 5 HP!

04 – EXPOZÍCIA V DUCHU NOVÉHO KLIENTSKEHO ZÁŽITKU

–        Útulná a farebná expozícia vyjadruje komfort značky Citroën a miesto, na ktorom naplno platí slogan Inspired by You. Jeho dôležitou súčasťou bude nová časť Arena s každodenným programom. Expozícia sa oblečie do nového šatu predajných miest značky, ktoré sa prispôsobia novým potrebám zákazníkov ako to ukazuje nový koncept mestských predajných bodov La Maison Citroën. Predstavia sa aj služby ako Citroën Advisor či Rent & Smile, ktoré sa neustále inovujú a poskytujú čoraz jednoduchší kontakt so značkou. Komunikácia s klientom je tak transparentnejšia a dôveryhodnejšia. Predstavia sa však aj nové produkty ako napríklad okuliare SEETROËN.

Zdroj, foto: Citroen